Повернення і обмін

Кожен клієнт має право повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів після покупки.

Умови повернення товару:

  • Товар повинен знаходитися в оригінальній упаковці (не повинна бути пошкоджена або забруднена), мати первісний вигляд, включати всі компоненти;

  • Товар не використовувався та не встановлювався;

     

  • Збережений товарний чек.

     

  • Транспортні витрати пов'язані із поверненням товару оплачує покупець. (В окремих випадках якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин) Поворотний товар відправлений поштою, повинен бути замотаний стрейч плівкою для уникнення наклеювання скотчу, а також наклейок кур'єрської компанії на упаковку з товаром. Для повернення необхідно, щоб на товарі не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (не заклеєна скотчем, не порвана, не написана ручкою або маркером будь-яких написів та інше). У цьому випадку проводиться заміна товару або повернення грошей.

     

  • Повернення грошей проводитися протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару, що повертається. Гроші будуть зараховані на Ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів або видані в офісі нашої компанії.

     

Замовлений товар привезений під клієнта з іншої країни ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Повернення товару неналежної якості

Умови повернення товару неналежної якості

  • Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом-виробником) з печаткою продавця;

     

  • Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля ) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.

     

  • Збережений товарний чек.

     

  • Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО)

     

  • Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації).

     

Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімію та автокосметику)